1381361_589612247740720_1528883813_n

Balık Karınca ve Güveler

Ben mutluyum , ben mutluyum

Ama karıştı, kafam karıştı.

Ben mutluyum , ben mutluyum

Ama şaşkınım, merak ediyorum.

 

Ve ben soruyorum ..

Havuzdaki balıklara

Orada sıkılmıyor musunuz? …

Ve o böyle küçük bir yerde olmasına rağmen sıkılmamış, öyle söylüyor.

Çünkü burada ben her gün Rabbimleyim.

 

Ve ben soruyorum ..

Güveleri uçuyorlar

Sen niçin bir gece yaşıyorsun?

Ve onlar sadece dün gece dünyada yaşamalarına rağmen “sıkıntı yok” dediler.

Biz gecede yaşıyoruz. Rabb’imizi arıyoruz.

 

Ve ben soruyorum ..

Kafesteki karıncalara

Yorgun değil misiniz?

Yorgun değiliz.

Hayatımız boyunca çalışmamıza rağmen yorgun değiliz.

Çünkü Rabbimizle çalışıyoruz..,

Ve ruhuma sordum.

Sen Rabb’inden ne kadar uzaksın? Rabbinsiz yaşıyorsun

Kalbime sordum. Sen ne kadar uzun zamandır Rabb’insiz yaşıyorsun?

Sen ne kadar çaba gösteriyorsun? Rabb’insiz çalışıyorsun.

 

 

 

Leave a Reply

